۱۳۹۲ تیر ۱۱, سه‌شنبه

گفتگو

موسسه فرهنگی هنری ققنوس تلاش دارد تا با برگزاری سلسله نشست های «گفتگو» پلی بین نخبگان جامعه و دیگران برقرار کند، از این رو هر دو هفته (گاهی دیرتر و گاهی زودتر از موعد مقرر) این نشست ها را برگزار می کند. 
تا به حال یازده برنامه از سلسله نشست های «گفتگو» برگزار شده است که روی موضوعاتی چون محمد پیامبر رحمت یا خشونت،افشار نقطه صفر اخلاق،زن از نگاه زن،مجازات اعدام نظر موافقان و مخالفان و ... توسط اساتید و متخصصین موضوعات فوق پرداخته شده است. روال این نشست ها این گونه است که در ابتدا کارشناس موضوع به ایراد سخن می پردازد و بعد از اتمام سخنرانی ، حاضرین سوالات خود را از سخنران می پرسند. تا به حال دو سخنران از کشورهای ایتالیا و ایلات متحده امریکا به موضوعات (پختونوالی در جلال آباد) که نتیجه تحقیقات چندین ساله این محقق ایتالیایی در مورد آداب و رسوم و عنعنات مردم جلال آباد است و (چگونه رسانه های خارجی ها میراث فرهنگی شما را دزدیدند) که درباره انعکاس خبر تخریب بودا توسط نشریات و رسانه های خارجی بود به صحبت در «گفتگو» پرداخته اند. 
سیستم اطلاع رسانی برنامه های موسسه فرهنگی هنری ققنوس توسط اس ام اس یا پیام کوتاه می باشد که علاقه مندان می توانند نام و شماره خود را به شماره تلفن های 0799409697 و 0774240658 مهدی مهرآیین ارسال نمایند تا از موضوع،زمان و مکان برنامه ها آگاه شوند.

۱ نظر:

  1. تشکر از موسسه فرهنگی، هنری ققنوس!
    پیشنهادی دارم شاید هم چنان مرتبط نباشد اما شاید بدرد بخور ثابت شود:
    1) اگر یک یا دو نشست روی مسایل تحصیلی/اجتماعی/سیاسی/فرهنگی جوانان برگزار گردد که در آن این مشکلات به ارزیابی گرفته شود و نتیجه به ارگانهای مربوط ابلاغ گردد
    2) نیازمندیهای منابع بشری بامیان از نگاه مسلک بررسی شود و نتایج همراه متعلمین صنف داوازده، فارغین درجه لسانس، ریاست دانشگاه و معارف، و فعالین شریک ساخته شود

    با احترام
    محمد علی

    پاسخحذف